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This is a tutorial aimed at those people wanting to start in the game design and game development industries using UDK (Unreal Development Kit). Instructor Chris Perella teaches how to create a security camera that is able to detect movement and launch rockets at the enemy. This apparently complex task turns easy and intuitive with this new training produced by 3d-Palace. Some of the topics covered are listed above.
• BSP for simple level creation
• Unreal Kismet
• Unreal Matinee
• Practical applications of Booles
• Lopped sequences in Kismet
• Standard Unreal illumination systems
• Dynamic triggering volumes
• Player and weapon spawning
Click on the link above to learn more
http://www.3d-palace.com/cgshop/product_info.php?cPath=19&products_id=94
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Este é um tutorial para aqueles que desejam iniciar na área de game design e desenvolvimento de jogos com UDK (Kit de Desenvolvimento Unreal). O intrutor Chris Perella ensina como criar uma câmera de segurança capaz de detectar movimentos e lançar foguetes em direção ao inimigo. Esta tarefa aparentemente complexa torna-se fácil e intuitiva com este novo treinamento produzido pelo site 3d-Palace. Alguns dos tópicos abordados seguem abaixo.
• BSP para criação de cenários simples
• Unreal Kismet
• Unreal Matinee
• Aplicações práticas de Booles
• Sequências em loop no Kismet
• Sistemas padrão de iluminação em Unreal
• Volumes de gatilho dinâmico
• Spawning de jogadores e armas
Clique no link abaixo para saber mais
http://www.3d-palace.com/cgshop/product_info.php?cPath=19&products_id=94
[Via http://3dbase.wordpress.com]
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